Macromedia Plus :: Informacije za dobre vibracije

Dokazana povezanost konzumacije piva i zdravlja kostiju

E-mail
Dokazana povezanost konzumacije piva i zdravlja kostiju
Koliko ste dosad puta čuli izlizane fraze poput: "Opet si pio pivo", "Smrdiš po pivu", "Koliko si piva dosad popio", "Ovo ti je zadnje pivo" ili "Opet ti cijela soba smrdi po pivu". Zahvaljujući novoj studiji Sveučilišta u Kaliforniji, možda je tome ipak došao kraj. Novim je istraživanjem, naime, dokazano je da je pivo bogat izvor silicija, minerala ključnog za povećanje gustoće kostiju. "Čimbenici koji tijekom proizvodnje piva utječu na promjenu koncentracije silicija nisu bile dovoljno istražene", kaže Charles Bamforth, glavni autor studije objavljene u časopisu Journal of the Science of Food and Agriculture.

 

Tinejdžeri se pomamili za 'tabletama inteligencije'

E-mail
Učenici od već nekih 15 godina, bez liječničkog nadzora, koriste lijekove za poboljšavanje kognitivnih sposobnosti
Ilegalno kupljeni 'lijekovi inteligencije' kupljeni putem interneta koje koriste tinejdžeri prije ispita mogu imati katastrofalni utjecaj na njihovo zdravlje, upozoravaju britanski znanstvenici. Zastrašuje i to što po britanskim školama kruže bilješke o najboljim koktelima tableta koje osiguravaju dobre ocjene. Paketić od 30 tableta može se kupiti za nekih 40 funti (330 kuna) no iako je prodavač iz SAD-a ili EU-a, tableta je možda napravljena u ilegalnoj garaži u Indiji ili Kini.

 

Tri načina prehrane pomažu začepljenim arterijama

E-mail
Tri načina prehrane pomažu začepljenim arterijama
Tri načina prehrane - mediteranska, te one siromašne masnoćama i ugljikohidratima - jednako su učinkovite u "čišćenju" začepljenih srčanih arterija, utvrdila je skupina izraelskih znanstvenika. Istraživanje provedeno na 140 osoba, kako stoji u stručnome časopisu Circulation, pokazalo je da spomenuti načini prehrane mogu smanjiti nakupljanje masnih naslaga (plakova) na stijenkama arterija. Znanstvenici izraelskog Sveučilišta Ben-Gurion su, nakon dvogodišnjeg istraživanja, utvrdili da se na spomenuti način nakupljanje plakova može smanjiti prosječno za oko 5%.

 

Bolan i nadut trbuh znak je da je vrijeme za promjenu

E-mail
Bolan i nadut trbuh znak je da je vrijeme za promjenu
Sve je više žena koje imaju problem s lošim funkcioniranjem crijeva. Stručnjaci kažu da je glavni uzrok tomu nezdravi suvremeni način života. U usklađivanju između brojnih poslovnih i obiteljskih obaveza žene nemaju vremena za redovite obroke, tjelovježbu i opuštanje. Kao rezultat imaju poremećenu ravnotežu crijeva, pate od nadutosti i plinova u trbuhu. Ako takvo stanje postane trajno, može dovesti do brojnih opasnih bolesti.

 

Hranom do zdravijih desni

E-mail
Hranom do zdravijih desni
Ljudi koji imaju problema s desnima, što je do 50 posto odraslih osoba u svijetu, imaju dva puta veću šansu da razviju probleme sa srcem. Kao rezultat, stomatolozi koji liječe bolesti desni i liječnici koji liječe srčane bolesti počeli su zajedno slati poruku: ako se pobrinete za manji problem, mogli biste izbjeći onaj mnogo veći. Prošlog ljeta liječnički časopisi u nekoliko su navrata pisali o povezanosti između upale desni i problema s srcem, i u svakom su se članku liječnici složili kako bi se tijelo trebalo gledati kao cijelinu da bi se našao uzrok bolesti.

 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »

Filmovi - Top 10

Baner
The Hunger Site

Pretraga

Login forma

Bookmark & Share