Prehrana smanjuje rizik za rak

E-mail Ispis PDF
Prehrana smanjuje rizik za rak

Novo istraživanje pokazuje da se usvajanjem samo dviju komponenti mediteranske prehrane može smanjiti rizik za rak za 12%. Tradicionalna mediteranska prehrana bogata je ribom, graškom, grahom i lećama, a siromašna nezdravim zasićenim masnim kiselinama i mesom. Istraživači su proučavali podatke o prehrani više od 26,000 Grka i Grkinja tijekom vremenskog perioda od 8 godina i otkrili da se zamjenom nezdravih masti maslinovim uljem smanjuje rizik za rak za 9%.

Dodatnom promjenom, kao što je konzumacija više leguma, može se smanjiti rizik za 12%, tvrdi se u članku objavljenom u časopisu "British Journal of Cancer".

Voditelj istraživanja dr. Dimitrios Trichopoulos, profesor prevencije raka i epidemilogije na poznatom američkom sveučilištu "Harvard", rekao je kako rezultati potvrđuju važnost prehrane u smanjivanju rizika za rak.

"Od 26,000 ljudi koje smo proučavali, oni koji su se najviše držali tradicionalne mediteranske prehrane imali su najmanju vjerojatnost da razviju rak," otkrio je.

"Usklađivanje prehrambenih navika s tradicionalnom mediteranskom prehranom ima vrlo važan učinak," zaključio je na kraju.


MojDoktor
04.07.2008.

 

Filmovi - Top 10

The Hunger Site

Bookmark & Share